PRODUKTAI
ECO NUTRACEUTICOS PLATINAMA PRODUKCIJA
Sportininko knygaPatarimaiAkcijosNaujienosD.U.K.
Apie musPrekių pristatymasParduotuvėKontaktamsPrivatumo politika
WHEY 100%,
ALL-STARS
WHEY 100%,

Išrūgų koncentratas + izoliatas su L-gliutaminu,L-leucinas + taurinas, fermentai: bromelainas + papainas. Whey 100% yra idealus baltymų šaltinis kasdieniam vartojimui: ryte, taip pat prieš arba po treniruotės. 75 porcijos.

SKONIAI: Citrinų-laimo sūrio pyrago, šokolado - kokoso, sūdytos karamelės, braškių, persikų - jogurto, sausainių - kremo, šokolado, vanilės, šilauogių keksiuko, cinamono - ryžių pudingo.

 

Prekės kodas: 1230
Pasirinktas skonis:
Pakuotės dydis:
kaina
75,99

Naujas receptas, naujas dizainas, nauji skoniai
Fermentai papainas + bromelainas
porcijoje  1 g riebalų ir 2 g angliavandenių

WHEY 100%  išrūgų baltymai yra gaminami naudojant ultrafiltraciją. Milteliai yra labai tirpūs! Natūralios medžiagos suteikia kokteiliui labai gerą skonį.

Išeiga : 75 porcijos - pakuotė 2270 g miltelių.

 

 

„Baltymai“ ir/arba „proteinas“

„Proteinas“ yra pasiskolintas iš užsienio kalbų, tačiau yra pripažintas Valstybinės lietuvių kalbos komisijos kaip vartotinas vietoje žodžio „Baltymas“, tačiau chemijos terminų aiškinamajame žodyne yra pateikiamas žodis „Baltymas“, todėl naudoti šį terminą būtų tikslingiau.

Be angliavandenių ir riebalų, baltymai yra vienas iš makroelementų, sudarytas iš aminorūgščių ir tai yra vienas iš svarbiausių kūno stiprinimo elementų.

Kadangi baltymai mūsų kūne atlieka daugybę svarbių funkcijų ir yra visose ląstelėse, jų suvartojimas dienos racione yra ypač svarbus. Tai ypač pasakytina apie sportininkus, nes raumenis didžiąja dalimi sudaro baltymai, todėl jų struktūrą ir atsistatymą palaiko tinkamas baltymų tiekimas. Baltymų šaltiniai yra gyvūninės ir augalinės kilmės. Prie gyvūninių priskiriami pvz. kiaušiniai, pienas ir pieno produktai, mėsa ir žuvis, prie augalinės kilmės priskiriami, pvz. riešutai, ankštiniai augalai, tokie kaip soja, žirniai ir pupelės, kvinoja arba avižiniai dribsniai.

 

Baltymų svarba žmogaus organizmui

Baltymus sudaro 21 skirtinga amino rūgštis, iš kurių 8 yra būtinos (= gyvybiškai svarbios). Jų negali pasigaminti pats kūnas. Todėl būtina gauti su maistu. Visos kitos amino rūgštys gali būti gaunamos iš dalies arba savaime susikurti sintezės būdu.

Amino rūgštys reikalingos bendram ląstelių atsinaujinimui, raumenų struktūrai bei išsaugojimui.  Jos yra pagrindinis raumenų, širdies, smegenų, odos ir plaukų komponentas, dalyvauja daugybėje cheminių procesų organizme (pavyzdžiui, formuojant fermentus ir hormonus), panaudojamos kaip energijos tiekėjai.

Kodėl baltymai yra tokie svarbūs sportininkams?

Baltymai yra viena iš svarbiausių maistinių medžiagų stiprinant raumenis, į ką daug dėmesio skiria ištvermės reikalaujančių sporto šakų atletai, ypač ruošiantis varžyboms, be abejo tai yra ir visų fitneso atletų tikslas. Kadangi raumenys didžiąja dalimi yra baltymai, pakankamas aprūpinimas atitinkamu  elementu taip pat turi lemiamos reikšmės sportinei sėkmei. Tikslinių treniruočių ir suderinto baltymų tiekimo derinys sudaro treniruočių efektyvumo ir norimo raumenų augimo pagrindą.

Baltymai taip pat yra lemiamas veiksnys atsigaunant po treniruotės. Jei organizmas gauna pakankamai baltymų, tai sudaro raumenų augimo ir palaikymo pagrindą. Jei treniruotės ilgos, reikia po jų kuo greičiau papildyti baltymų atsargas, nes kitaip organizmas sunaudoja lengvai prieinamas atsargas - raumenis. Gali atsirasti raumenų sumažėjimas, dėl ko sunkiau treniruotis.

Koks yra normalus dienos baltymų poreikis?

Nėra bendro atsakymo į šį klausimą. Tai priklauso nuo amžiaus, svorio, kasdienio fizinio aktyvumo, sportinių tikslų, treniruočių intensyvumo ir galiausiai nuo asmeninių tikslų. Žmonėms, kurie mažai treniruojasi, neturi antsvorio, turi mažai fizinio aktyvumo, per dieną rekomenduojama maždaug 0,8 g baltymų 1 kg kūno svorio (Vokietijos mitybos draugija). Žmogui, sveriančiam 80 kg, tai yra tik 64 g baltymų per dieną.

 

Sportininkų baltymų poreikis

Jei esate raumenų ir masės formavimo etape ir reguliariai intensyviai treniruojatės sporto salėse, tada dienos baltymų poreikis yra žymiai didesnis nei įprastos rekomendacijos. Nuo 2 g iki 2,5 g baltymų 1 kg kūno svorio per dieną. Kai kūno svoris yra 80 kg, tai yra nuo 160 g iki 200 g baltymų per parą. Kadangi kūnui reikia pakankamai kalorijų, kad būtų galima sukurti naują raumenų masę, patartina baltymų ir energijos reikalaujanti dieta su kalorijų pertekliumi. Nuoseklus tiekimas visą dieną yra laikomas geriausiu pasirinkimu. Tokiu būdu dienos metu ir naktį nebūna trūkumo  fazių, kai kūnas turi pasitelkti savo atsargas, o pirmenybė teikiama jau sukauptų raumenų išsaugojimui.

 

Skirtingi baltymų tipai ir biologinė vertė

Skirtingi baltymų tipai turi skirtingą naudą, todėl čia yra trumpa informacija apie geriausiai žinomus variantus:

Išrūgos (išrūgų baltymai) - išrūgų baltymų kokteilis yra klasikinis dalykas tarp sportininkų ir dažniausiai naudojamas po treniruotės ar ryte. Tai gali būti koncentrato, izoliato arba hidrolizato pavidalas, skirtingas baltymų kiekis ir skirtingas greitas prieinamumas bei biologinė vertė.
Kazeinas (pieno baltymai) - lėtai virškinamas baltymas, kuris ypač naudojamas vakare, norint užpildyti ilgąją naktinę fazę, kai nėra maisto šaltinio. Kazeinas taip pat tapo populiariu kokteiliu lieknėjimo fazėse, nes jis aprūpina organizmą baltymais ilgą laiką ir turi užpildomąjį ( sotumo ) poveikį.
Vištos kiaušinio baltymas (kiaušinio baltymas) - labiausiai žinomas gyvulinės kilmės baltymas ir panašiausias į žmogaus baltymus.
Augaliniai baltymai - maisto papildų rinkoje dabar yra daugybė vegetariškų ir veganiškų baltymų miltelių, pvz. iš ryžių, kanapių, migdolų ar žirnių baltymų.

Baltymo rūšies biologinė vertė priklauso nuo jo pavertimo paties organizmo baltymais. Kiaušinio baltymo vertė šiuo atveju yra 100. Paprastai organizmas gali geriau ir greičiau panaudoti gyvūninius baltymus, nes jie yra labai panašūs į paties organizmo baltymus. Juose yra visų būtinų aminorūgščių. Augaliniuose baltymų šaltiniuose dažnai nėra visų svarbių aminorūgščių, todėl reikia pasirūpinti tinkamu skirtingų baltymų šaltinių deriniu. Tai ypač svarbu sportininkams, norintiems laikytis grynai veganiškos ar vegetariškos dietos.

 

 

Baltymai ir svorio metimas

Lieknėjimo fazėse dažnai naudojami baltymų produktai, ypač baltymų kokteiliai. Pakankamai aprūpindami baltymais, jūs taip pat galite aprūpinti raumenis pakankamu maistinių medžiagų kiekiu ir, atsižvelgiant į  treniruočių apimtį bei suvartojamų baltymų kiekį, palaikyti ir išsaugoti raumenų masę.

Privalumas - raumenys sunaudoja kalorijas, net ir ramybėje. Todėl ypač svarbu juos išlaikyti laikantis dietos, kitaip svorio metimas paprastai būna trumpalaikis, o po dietos pasireiškia klasikinis jo-jo efektas. Vieno ar kito baltymo kokteilis ar aminorūgščių papildas gali teikti mažai kalorijų turinčius baltymų statybinius blokus ir taip pat padėti išlaikyti po dietos pasiektą svorį.

 

Kaip patenkinti baltymų poreikius?

Normalius baltymų poreikius paprastai galima patenkinti su maistu, jei tik pagalvojama apie sudėtį. Ji turėtų būti kiek įmanoma subalansuota ir sveika, apimanti visas makro maistines medžiagas (baltymus, angliavandenius ir riebalus) ir turinti pakankamai vitaminų ir mineralų.

Sportininkams, padidėjus baltymų ir energijos poreikiui, kartais sunku suvartoti reikiamą kiekį laikantis įprastos dietos. Čia gali padėti įvairūs „All Stars“ produktai - baltymų batonėliai, išrūgos, kazeino kokteiliai ar aminorūgštys.

 

 

Kodėl baltymų kokteiliai?

Baltymų kokteilis siūlo greitą, paprastą ir nesudėtingą būdą patenkinti dienos baltymų poreikius ir yra ypač populiarus sportininkų ir norinčiųjų numesti svorio tarpe. Tiesiog sumaišykite vandenį ar pieną su milteliais kokteilinėje ir mėgaukitės. Nedidelis kokteilis ne tik palaiko baltymų atsargas, bet ir panaikina saldumynų potraukį bei užpildo, taigi taip pat sumažina alkio jausmą. Kokteiliuose dažnai būna mažai kalorijų ir jie turi daugybę skonių. Idealus būdas suvartoti reikiamus baltymus ir efektyviai palaikyti asmeninius tikslus, susijusius su raumenų stiprinimu, palaikymu ar svorio metimu.

Baltymų batonėliai taip pat yra geras pasirinkimas ir idealiai tinka keliaujant. BCAA papildai suteikia vertingų amino rūgščių, ypač treniruočių tikslais, kurias raumenys gali naudoti tiesiogiai.

 

Į ką reikia atsižvelgti perkant?

Teisingas pasirinkimas yra labai asmeniškas pasirinkimas. Tačiau reikia atsiminti kelis dalykus:

~ didelis baltymų kiekis;  paprastai galioja taisyklė, kuo didesnis jų kiekis, tuo geresnė kokybė;
~ kuo mažiau priedų;  kuo mažiau, tuo geriau;
~ su baltymų milteliais - geras tirpumas;  be to, jis turėtų būti gražus ir kreminis, kai suplaktas su vandeniu;
~ visada atkreipkite dėmesį į angliavandenių, cukraus ir riebalų kiekį batonėliuose, nes ne kiekvienas batonėlis tinka kiekvienam mitybos etapui;
~ visi produktai, be abejo, turėtų turėti skanų skonį - o tai yra pats svarbiausias punktas, nes tikrąja to žodžio prasme, tai yra skonio dalykas;
~ kainos ir kokybės santykis.

 

išvados

Kiekvienam organizmui reikia pakankamai baltymų, kad jis išliktų sveikas ir produktyvus. Tai taikoma tiek žmonėms, kurie aktyviai sportuoja, tiek tiems, kurie yra mažiau ambicingi.

Pirmiausia turėtų vykti subalansuota ir sveika mityba, o papildomas baltymų kokteilių, batonėlių ir panašių patiekalų vartojimas visiškai priklauso nuo asmeninių tikslų, reikalavimų ir apskaičiuoto  poreikio.  ALL STARS siūlo daugybę galimybių išplėsti ir užtikrinti kasdienį papildomų baltymų papildų tiekimą. Nesant reikiamo aprūpinimo, raumenimis reikia daug laiko priaugti svorio, o numesti svorio yra sunkiau, jei net neįmanoma.

Klasikinis baltymų kokteilis po treniruotės, kazeino kokteilio (su lėtai virškinamais baltymais) panaudojimas prieš miegą arba baltymų batonėlis ilgoms kelionėms automobiliu ar kaip užkandis biure, gali prie to prisidėti ir suteikti vertingų  elementų raumenims stiprinti.

 

 

 

 

 

SUDEDAMOSIOS DALYS:

išrūgų baltymų koncentratas 90,3 % , išrūgų baltymų izoliatas 5 %, kvapiosios medžiagos, tirštiklis ksantano derva, emulsiklis lecitinas (  sojos ), rūgštingumą reguliuojanti medžiaga citrinų rūgštis, saldikliai acesulfamas K ir sukralozė, lipnumą reguliuojanti medžiaga silicio dioksidas, stalo druska, papainas, bromelainas.

Informacija apie alergenus: yra pieno, sojos. Gali turėti gliuteno, kiaušinio baltymų pėdsakų.

100% WHEY PROTEIN

ŠOKOLADO SKONIO

Maistinė ir energinė vertė:

100 g miltelių                   30 g miltelių su  250 ml vandens
Energinė vertė       1599 kJ (386,2 kcal)            478 kJ (115,8 kcal)
Riebalai                                6,4 g                             1,9 g
iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių 2,3 g                              0,7 g
Angliavandeniai                     5 g                                 1,5 g
iš kurių cukrūs                       3,3 g                              1 g
Baltymai                              76,2 g                            22,8 g
Druska                                   1 g                              0,3 g

BCAA                                    16,7 g                           5 g

L-Gliutaminas                        700 mg                        210 mg

L-leucinas                              300 mg                          90 mg

Taurinas                               3300 mg                       990 mg

Fermentai papainas+bromelainas   80 mg                     24 mg


SŪDYTOS KARAMELĖS SKONIO

Maistinė ir energinė vertė:


100 g miltelių                   30 g miltelių su  250 ml vandens
Energinė vertė       1599 kJ (378 kcal)            478 kJ (113 kcal)
Riebalai                                5,9 g                             1,8 g
iš kurių sočiųjų riebalų rūgščių 3,4 g                              1,0 g
Angliavandeniai                     7,3 g                              2,2 g
iš kurių cukrūs                       4,4 g                              1,3 g
Baltymai                              74,0 g                            22,2 g
Druska                                   2,3g                              0,7 g
Nurodytos vertės priklauso nuo natūralių žaliavų svyravimų.

Sumaišykite 30g miltelių (2 kaušelius) su 250 ml vandens arba 300 ml pieno.
Vartokite po vieną porciją kasdien (jei reikia, daugiau), geriausia, iš karto po treniruotės.

Neviršyti rekomenduojamos paros dozės.
Laikyti mažiems vaikams nepasiekiamoje vietoje.
Reikia laikytis subalansuotos ir visavertės mitybos bei vesti sveiką gyvenimo būdą.
Laikyti sausoje vėsioje vietoje, sandariai uždarytą.
Saugoti nuo drėgmės patekimo į indą.
UŽEIKITE Į SVEČIUS