PRODUKTAI
ECO NUTRACEUTICOS PLATINAMA PRODUKCIJA
Sportininko knygaPatarimaiAkcijosNaujienosD.U.K.
Apie musPrekių pristatymasParduotuvėKontaktamsPrivatumo politika

D.U.K.

Aš netikėtai prisivalgiau per daug maisto KLAUSIMAS :
Aš netikėtai prisivalgiau per daug maisto. Ar man reikėtų praleisti sekantį valgį tam, kad išlaikyti kalorijų balansą, ar tiesiog suvalgyti tai , kas buvo planuota ir nesijaudinti dėl bendro dienos kalorijų kiekio?

ATSAKYMAS :
Ar Jūs tikrai "netikėtai" prisivalgėte? Reikia manyti, kad mes visi esame atsakingi už tai ką mes valgome ir kiek valgome, suprantame kaip elgtis - išvengti ar pasiduoti įvairiose situacijose... Jūs gal būt ir ateityje turėsite daug atsitiktinumų...? Kad atsakyti į klausimą, po prisipažinimo, kad Jūs leidžiate sau daryti tai, ką norite, nerekomenduojama Jums praleisti sekančio maitinimosi ir niekada nerekomenduojamas nemalonus pasirinkimas. Paprasčiausiai rekomenduojama sugrįžti prie numatytos, reguliarios, įprastos programos. Reikėtų žinoti,nuo ko priklauso Jūsų atsitraukimas: gal per ilgai laikėtės mažo kaloringumo mitybos programos; kokio liesumo Jūs esate dabar ir koks yra dabartinis Jūsų kalorijų deficitas. Jei Jūs turėjote dienos kalorijų deficitą, tai papildomos kalorijos neturės įtakos Jūsų būsenai. Jei Jūs buvote jau žymiai suliesėjęs, ar ilgą laiką laikėtės griežtos mitybos programos - taip pat nekils jokių pasekmių. Retkarčiais persivalgant, galima taikyti zigzaginį riebalų deginimo principą, kai daugiau valgoma keletą dienų, tam kad palaikyti riebalų deginimą nesulėtinant metabolizmo. Aišku, yra didelis skirtumas tarp planuotų daug angliavandenių turinčios mitybos dienų , "išsivalymo" dienų ir "puotos" - per didelio kiekio maisto vienu metu. Jei rimtai galvojate apie riebalų deginimą, Jums geriausia išvengti didelių visokių rūšių maisto kiekių, ypač jei esate endomorfinio kūno sudėjimo. Nežiūrint į bendrą kalorijų kiekį per 24 val, yra teorija, kad vienkartinis maisto perteklius pavirs riebalais, nežiūrint į tai, kaip bus stengiamasi valgyti likusią dienos dalį. Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį, kad maitintis reikėtų ne dažniau, kaip kas 3 valandos. Kalorijos ir makrokomponentai (baltymai/amino rūgštys, angliavandeniai/cukrus, riebalai) yra paverčiami glikogenu, raumens ar riebalų ląstele , paverčiami energija, labai priklausomai nuo energijos ar atsistatymo
poreikio esamu momentu ir nuo to kas vyks artimiausias 3 valandas ir nuo to kaip maistą pasisavina Jūsų organizmas. Taigi, jei Jūs einate ilgam pasisėdėjimui (3-6 val) po didelio prisivalgymo, būkite atsargūs - sumažinkite sekančio maisto porciją. Jei Jūs turite intensyvią treniruotę, ar važiuojate 2 val pasivažinėti dviračiu - tai atskira istorija, kadangi papildomos kalorijos bus sunaudotos.

IŠVADA:
nieko neatsitiks jei suvalgysite nedidelį Jūsų mėgstamo mažaverčio maisto kiekį, ar suplanuosite keletą dienų, retkarčiais, suvalgyti daugiau, tam, kad palaikyti aukštesnį metabolizmo lygį. Bet nėra protinga reguliariai persivalgyti ir sėdėti. Jei Jūs dažnai taip darote, geriau sumažinkite jau sekančią pietų porciją ir prisiminkite, kad praeitis jau už Jūsų, o rytoj yra nauja diena.

UŽEIKITE Į SVEČIUS